luni, 23 ianuarie 2012

Inceputul

  Hm...Ce inceput minunat :))
  Am creat acest blog de ceva vreme si de fiecare data cand vroiam sa postez oarece, aparea inevitabil cate ceva: ba se trezea pitica, ba imi era somn, ba....De fapt nu am gasit momentul sau evenimentul potrivit pentru a incepe.
   Dar, iata ca, in sfarsit s-a ivit, yupiiiiii :P, si anume s-a ivit primul dintisor :D Dupa mai bine de o saptamana de maraieli si treziri in plans in miez de noapte, si alte 2 zile de urlat si nemancat, duminica, a rasarit. Nu pot sa va spun cata fericire am simtit in momentul in care i-am verificat gingiuta si l-am descoperit acolo...waw. :D.
    Asa ca la 7 luni si 6 zile a aparut primul, acum ii asteptam pe ceilalti, speram cu mai putine dureri si cu "viteza" mai mare :D.
   Acestea fiind spuse, o sa inchei aici, scurta relatare. Oare urmatoarea cand va fi?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu